𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

دی ماه

سلام به همه خوبین؟ من احساس میکنم خیلی زود زود پست میزارم ولی نو پرابلم از اخبار جدید براتون بگم که دو جلسس نرفتم کلاس زبان به خاطر امتحان علوم:/ بعد سه تا امتحانمون مونده که فردا عربیه از یکشنبه مدارس شروع میشه :( بعد 3 بهمن پایش داریم. هقته بعد رغیبه وایی خسته شدم ما دو تا گربه کوچولو داریم تو حیاطمون البته داستان داره  اول از همه به بزرگترین گربه برسیم که گربه مامانه این میاد یدونه بچه بدنیا میاره کههمسایه ها دسته جمعی اونو بزرگ میکنم الان اندازه شتر شده ماشالله(بسیار مغروررر) بعد این مامانه میاد سه تا دیگه هم بدنیا ...
19 دی 1402

امتحانات دی

سلام به همه فردا امتحانات دی شروع میشه و موضوع امتحانم پیام هستش. واقعا چرتع :) راجه به تولدم 20 اذر دوستم توی مدرسه بهم سورایز تولد گرفت که خیلی خوب بود و منم دیروز براش گرفتم که ماله منم خیلی خوبتر بود 😂 ما سه بهمن امتحان پایش هم داریم واییییییی دیگه نمیتونم بکشم ولم کنین. هیچی دیگ :) ...
5 دی 1402

این روزای من:)

سلام علیکم (توی هر پست هر دفعه میگم میرم ولی بازم برمیگردم) خب این روزای من چطوری میگذره خواستم بهتون بگم امروز باغ بودیم و من المپیاد یا کارسوق ژنتیک یا هر چی خب امتحانشو دادم  بعدش دیروز رفتم از لارا به مناسبت تولدم بافت گرفتن خانواده ی گلم (تولدم 23 اذره) بعدشششششششش رفتم گروه مدرسه و دیدیم گذاشتن که تیزهوشان نهم به دهم که برا همه اجباری بود لغو شده خدا رو شکر بعدشششششش فردا امتحان ریاضی دارم پرسش پیام دارم پسفردا برا کار و فناوری باید با پایتون کار کنم بعدش اسکرینشو بفرستم برا معلممون وای خسته شدم باید زیست بخونم بازم شیمی بخونم ...
12 آبان 1402

من بازم اومدم:)

سلام سلام ! خب من بازم نبودم و بازم به مدت یک روز اومدم راستش به خاطر بیکاری اومدم خوب خبرهای جدیدی دارم بابابزرگ عزیزم 30 مرداد فوت کرد  🖤 خدا رحمتش کنه که تا چهلم درگیر اون بودیم حالا مدرسه ها باز شدهههههههههه و واقعا نمیدونم چرا ولی سخته هفتم به خصوص علومش که کتاب نه ولی مطالب اضافی که میگن بسی سخته و هیچی واقعا هیچی بای ...
13 مهر 1402

بعد ازچند ماه:)

سلام به همه با این که هیچکی نیس بعد از چند ماه اومدم یه پست بزارم و برم. تیزهوشانو دادیم و از ناحیه 4 تبریز قبول شدم. راستش تیزهوشان امسال خیلی سخت بود. من اولویت هامو 4 و 1 و 3 زده بودم . و ناحیه 4 هم درست کنار خونمونه:))) هفته قبل رفته بودیم ترکیه  وچهارشنبه گفتن نتایجو صد درصد میدیم ولی ندادن و گفتن شنبه میدیم که دادن. هیچی دیگ همین  خدافذ 🦋 ...
15 مرداد 1402

𝓗𝓮𝓵𝓵𝓸:)

سلام به همه من موقتی برگشتم راستش زندگی خوب نمیگذره(به خاطر تیزهوشان) ولی سعی و تلاشمو میکنم🙂 درست ساعت ۱۰ صبح امروز از شبیه ساز تیزهوشان خلاص شدم و اومدم و خوابیدم 😴 و فردا تعطیله و ...💃 هنگام برگشتن برا بابام رفتم ادکلن خریدم برای روز پدر😅 خواهرم قراره بره مشهد از طرف دانشگاه (پس من چی) و تو تابستون هم قراره ماشین جدید بیاد💃 والله حرفام دیگه تموم شد😄🙃 بای  ...
14 بهمن 1401

اخبار کل سه ماه (مفید و خلاصه و مختصر)

سلام با گذاشتن این پست خواستم بگم من زنده ام🙂💔🤚 خب حالم خوبه . ماه فروردین رفتیم جلفا و بعدش مدارس حضوری شد و تا اینجا مدارس خوب پیشرفته.ولی از فردا رو نمیدونم.چون فردا ازمون علمی داریم و من خیلی استرس دارم و اعصابم خورده(با اینکه خیلی درس خوندم) و داریم برنامه ریزی میکنیم که با لطف و حمایت خداوند بزرگ مرتبه و اعظم بریم کیش در ماه خرداد یا شهریور 🥲😇 فعلا دارم به اون رویاپردازی میکنم و با اون خودمو دلخوش میکنم🤷‍♀️ خب همین. بای!! ...
16 ارديبهشت 1401

مدارس

بازگشایی دوباره مدارس را تسلیت عرض میکنم.ایشالله غم اخرتون باشه😪🖤💔 !!عیدتون و سیزده به درتون  مبارک😅 ...
13 فروردين 1401