𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

طرز تهیه پنکیک شکلاتی🥞🍫

1399/6/24 17:00
196 بازدید
اشتراک گذاری
طرز تهیه پنکیک شکلاتی🥞
مواد لازم:‌
شکلات های کوچک برای تزیین
پودر کاکائو :۱ قاشق غذاخوری
اب یا شیر: یک چهارم لیوان
ارد: ۲ قاشق غذاخوری
تخم مرغ :۱ عدد
پگین پودر: نیم قاشق غذاخوری
طرز تهیه
اول تخم مرغ رو میشکنیم توی ظرف.بعد همش میزنیم تا وقتی که اون کاملا مایع شه.

بعد ارد و شیر یا اب و پودر کاکائو و بعد پگیین پودرو اضافه میکنیم و به هم میزنیم
بعد مخلوط اونارو توی یک قابلمه یا ... کوچک که تهش روغن شده میریزیم
بعد گاز رو وام میکنیم بعد ۵ یا ۱۰ دقیقه میاییم و اونو میچرخونیم.یعنی اول گازو خاموش میکنیم بعد۲ تا قاشق برمیداریم یکیسو میزارم چایین پنکیک یکیشم قصر پنکیک بعد میچرخونیم


بعد وقتی اون طرف هم پخت میاریم و میزاریم توی یه بشقاب و روشو با شکلات کوچولو تزیین میکنیم و تمام

ببخشید اون وسط شکر هم اضافه کنید یادم رفت
پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)


24 شهریور 99 17:36
واییی آخرش خیلی باحال بود!💗💗💗💗
وسطاش شک کردم که بدون شکر درست میشه؟بعد با خودم گفتم حتما رژیمیه.ولی به آخرش که رسیدم خندم گرفت!🤣🤣✌🏻✌🏻✌🏻😂😂😂✌🏻✌🏻✌🏻😂😂😂
✿•selva•✿
پاسخ
😁😁
اره خودم هم شک کردم اقا بدون شکر پنکیک نمیشه
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
24 شهریور 99 19:08
افرین دخترهنرمند✨😍
✿•selva•✿
پاسخ
ممنون

24 شهریور 99 19:30
😋😋