𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

😍کـــ⛰ـــوه عون بـــن علے کـــ🎤ــنسرت بــابک نهـــرین😍

1400/3/29 14:40
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام!

من برگشتم!!!!

واقعا نظراتتون من رو خوشحال کرد.مرسی:)

خب این خبر رو شاید شنیدین و یا شاید نشنیدین.

امفی تئاتر عینالی(عون بن علی) تازه افتتاح شده و کنسرت های رایگان میزارن.

دو روز اول ماله رحیم شهریاری (خواننده) بود.

و دو روز دوم هم ماله بابک نهرین بود.

ولی بدیش این بود که سایبان نذاشته بودن.

و متاسفانه بالای کوه بود.به خاطر همین ما هم از راه خاکی اومدین بالای کوه.منظورم از اینجاس:

خب تقریبا این شکلی بود.نتونستم پیدا کنم.عکس هم نمیتونستم بزارم چون مامانم مترسید موبایل رو بندازم زمین به خاطر همین.

پ.ن: دارم از گرما میترکم.هوا 35 یا 36 درجه هست.

ادامه مطلب:

اون جا به مغازه دار گفت 10 دقیقه ای بالایین.اما ما 1 ساعت و نیم بعد بالا بودیم.

اولاش چون من با این کوه ها کابوس میدیدم پاهام میلرزید.اما بعدش عادت کردم.

چون بقیه سال ها از جای اسفالت شده با ون میرفتیم.

هزاران بار وایسادیم و اب خوردیم.بعدش دو تا سگ دیدیم.خیلی باحال بودن.اما از ما دور بودن.

وقتی که به بالا رسیدیم هوا 38 درجه بود متاسفانه و مجبور بودیم نه ببخشید مجبور بودن جلوی نور خورشید بشینن.ما خودمون همراهمون چتر اورده بودیم قشنگ تو سایه نشسته بودیم😁

بعد از یک ساعت بالاخره همه اومدن و کنسرت شروع شد.از همه خنده دارش این بود که اقا مجریه کتش صورتی بود😂🤣

اول سرود ملی رو خوندن و بعد یدونه حمد و سوره خوندن و بعد بابک نهرین اومد.

ما تو بغل نشسته بودیم و کامل نمیتونستیم ببینم.عوضش تو سایه بودیم.منم داشتم فقط لایو میذاشتم.

بعد رقاص ها اومدن با لباس های اذری😁(اسم گروهشون گروه ملی ایران هست)

بعدش هم رقاص های شمشیری اومدن( اسم گروه اونا رو نمیدونستم .فقط دستشون شمشیر داشتن)

بعدش شب شده بود و چون جا ها پر شده بود مردم بالا کوه ها نشسته بودن و میدیدن.

پ.ن:عکس ها رو اخر پست میزارم.

ادامه مطلب:

ما هم تصمیم گرفتیم بریم.

وقتی که رفتیم پایین اومدن از راه خاکی واقعا سخت بود.چون پای فرد لیز میخورد.

من و دختر خالم زود تر رسیدیم به پایین کوه ولی مامانم و ... هنوز داشتن میومدن😁😀

هیچی دیگه به شما هم پیشنهاد میکنم برین.

././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././.

استان اذر بایجان شرقی_شهر تبریز_کوه عون بن علی.

حتما باید زبان اذری  بلد باشید هاا(یا همون ترکی)

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

عکس ها:

اونجا جا نبود برای نشستن نبود مردم بالای کوه نشسته بودن.

**************************************************************************************

الان یه کاری میدم براتون که از بی کاری در بیایید.

و همتون هم میتونید این کار رو انجام بدید.

1) توی گوگل * holi* رو جستجو کنید.

2) وقتی به صفحه holi رفت اونجا این علامت رو میبینید.

بعدش روی اون علامت بزنید و روی صفحه کلیک کنید . میبینید که صفحه گوگل رنگ رنگی شده.

الان خواستید صفحه رو پاک کنید اون علامت قطره رو بزنید و انگار که صفحه لبتابتون رو دارید میشورید.

خب اگه ازاین نوع ترفندا دوست داشتید بزارم تو کامنتا بگید چون از این ترفندا خیلی زیاد دارم.

خب مرسی.

بای!

پسندها (10)

نظرات (10)


29 خرداد 00 19:02
همیشه به خوشی🥰😘🥰😘🥰
راستی اگر خواستیم صفحه گوگل رو پاک کنیم باید اون قطره رو بزنیم؟
معلومه من دلم می خواد شما از تین ترفند ها بزارید🥰😘
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی❤️
اره عزیزم❤️
حتما میزارم ❤️❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
29 خرداد 00 19:43
همیشه خوش باشی سلوا جونم💙
واااای کاش شهر ما هم از این برنامه ها میذاشتن، من میمیرم واسه زبون ترکی😍
یعنی اونقدری که من با آهنگای ترکی خوشم با فارسیا نیستم😀
 
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی عزیزم❤️
به به پس شما ترکی هم بلدید❤️
شما ساکن کدوم شهر هستی عزیزم❤️

29 خرداد 00 22:52
بالاخره برگشتیییییییییییییی
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 خرداد 00 1:07
من توی پایتخت ایران زندگی میکنم گلم😀
ولی پدر و مادرم ترک هستن و خودمم ترکی رو کامل بلدم😊
✿•selva•✿
پاسخ
چه خوب😍
AvaAva
1 تیر 00 15:19
همیشه به خوبی و خوشی
AvaAva
1 تیر 00 15:20
بازم از اینا بزار

1 تیر 00 15:30
عزیزم ببحشید به پستت سر نزدم😊کلا آدمیم ک کک به نی نی وبلاگ میام. سرمم شلوغه امسال کنکور دارم رو درسا باید بشینم بخونم حسابی 🌹.. و تولدمم نزدیکه کلا دیگ کار ریخت رو سرم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
15 مرداد 00 18:09
اون قسمت هولي خيلي باحال بوددد
✿•selva•✿✿•selva•✿
9 آذر 00 13:39
نه عزیزم اصلا مشکلی نیست ایشالله موفق بشی❤❤
✿•selva•✿✿•selva•✿
9 آذر 00 13:39
مرسی نسی جونم❤🌸