𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

بــ⁦ʘ‿ʘ⁩ـعد از چنــ...ـد روز⁦😀

1400/4/14 15:29
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام سلام!!!!!!

چطورین😁

ما هم با دمای ۳۸ درجه خوبیم.(اصلا هم خوب نیستیم)

خب کنکور خواهرم هم تموم شده و خوش به حال ما😁

خب!

پست قبلیم لایک و کامنت زیادی نداره‌.

چرا؟؟

ببینید اگه مشکلی دارید با من بگید . رو راست باشید . اگه هم به خاطر لایک و کامنت دادن به پست های شما هست، اگه ندادم بیایید و در کنار کامنت بگید .

خب بگذریم.

یه موضوع دیگه هم هست.

هر کی به پیج اینستاگرام من درخواست فالو کردن داده. لطفا بگه.چون بعضی آدم ها واسه فالوور جمع کردن این کارو میکنن . به خاطر همین.لطفا هر کسی که درخواست فالو کردن داد تو کامنت ها بگه و پیج اینستاگرام خود رو هم بگه.مرسی❤️

خب کلاس های ما هم شروع شده. از ساعت ۸ الی ۲ و چهارشنبه ها امتحان حضوری. اولین امتحان حضوری گذشت . پس فردا دومیش هستش و فردا هم کلاس هست.

و

به دلیل اینکه عینکم شکسته بود یه عینک جدید گرفتیم.

و

جمعه شاید بریم باغ با خانواده خاله و خانواده ما برای پیکنیک.

و 

من سگ کوچیکم رو از دست دادم.(نمرد ها.فقط بردنش. وی 5 هفتس شکست سگی خورده)

بعد دیشب که دوشنبه بود با خاله و خانواده رفتیم باغ .

و ساعت ۱ شب برگشتیم.😐

اینم ساعت ویدیویی که تو شب گرفتم.

ساعت ۱۲ شب😐😐😐😐😐😐😐😐😐

یه نقطه هم بگم در مورد اینستاگرام من که دوستانی که عکس ها و فیلم های داخل پیجم رو میبینن، به خصوص ویدیو ها، ویدیو ها به زبان ترکی هستن دیگه.ببخشید😕

به خصوص این ویدیو:

اینم فرشی که من پسندیدم برای اتاق جدید در آینده.( اسباب کشی نمی‌کنیم ها تازه اسباب کشی کردیم.فقط قراره اتاق من و خواهرم رو جدا کنند)

البته شاید بخرن.

اونجا هم یدونه پرنده سخنگو بود.

اینم عکس من و سگی که برای اولین بار ۲سال پیش توی زمستون دیدمش😍

خب همه چیزو نوشتم. بای😍😘

پسندها (14)

نظرات (10)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 تیر 00 2:30
موفق باشی سلوا جونمممممم
اخییی منم عینکیم
😚😚😚
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی❤️
زنده باد عینکیا😍❤️

16 تیر 00 10:56
عزیزدلم پستت مثل همیشه عالی بود 😘😘😘😘❤❤❤❤🌹🌹🌹خوشحالم میکنی به پست جدیدم سر بزنی سلوا جون
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی❤️
حتما❤️😘
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
16 تیر 00 11:58
موفق باشی عزیزم ❤️💕
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی😘
***asal******asal***
16 تیر 00 12:35
همیشه با خوشی
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی😘

17 تیر 00 20:13
ب خوشی عزیزم 
✿•selva•✿
پاسخ
ممنونم❤️🌸
آبجی جونآبجی جون
17 تیر 00 22:09
خوش باشی همیشه🌺🌺🌺
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی ممنون❤️🌸
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
18 تیر 00 21:35
عالی بود&hearts️
عینکی بودن چه بهت میاد😍
تو ترکی که ترک حرف میزنی؟
وای چه فرش خوشگلی😍
مبارکت باشه😘
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی.
بله❤️ من خودم تبریزی هستم❤️
مرسی❤️
SujinSujin
19 تیر 00 16:52
سلام سلوا جون دلمون برات خیلی تنگیده بود😉😘
وای واقعا اینقدر تبریز گرمه😱
خداروشکر واقعا اونایی که کنکوری بودن امسال خیلی خسته شدن😔
وای سلوا جون وبلاگ تو هم اینجوریه برای همه جدیدا اینجوری شده هیچ کس لایک و کامنت نمیده واقعا چراااا😭
من حدود100بار درخواست دادم😂ولی بازش نمیکنی برام پیجتو🙂پیج من matinfardd
چرا آنقدر زود کلاس های شما شروع شد🤔برای ما ماه بعدی شروع میشه فکر کنم😜
انشالله که اونجا بهتون خوش گذشته باشه😍
اوخییییییی😪
چه فرش کیوتی خیلی خوشگله👌
وای چقدر این سگ کیوته💞
✿•selva•✿
پاسخ
منم دلم تنگ شده بود.
اره.
یه بارم خوشحال میشم درخواست بدی.
ماله ما کلاس تابستانیه.
مرسی😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 تیر 00 13:18
موفق باشی سلوا جونی 💛
همیشه به خوشی😍
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی ممنونم مبینا جونم❤️😍❤️
mahsamahsa
1 مرداد 00 12:56
عزیزم عینک نو مبارک و فرش جدید همچنین💜
✿•selva•✿
پاسخ
خیلی متشکرم❤️🙏