𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

خــ🛍️ـرید

1400/6/15 17:15
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها!!

چطورین؟

فقط ۲یا۱هفته مونده تا مدرسه ها باز بشه البته آنلاین که از آبان حضوری میشه😍

خب منم این چند روز خیلی خوش گذروندم و کلی خرید کردم✌️🛍️

و الان تک تک خرید هامو براتون میزارم🛍️😘

اولیش یک عدد شومیز (الان عکسشو میزارم)طرح آدم های ملیت های مختلف هست.

دومیش شلوار زرد رنگ گشاد هستش.

دومیش لازم شلوار هست اما این بار صورتی هست.

چهارمیش از اون وسیله هایی هستش که اگه پریز تو ارتفاع بالایی باشه بتونیم موبایل رو شارژ بزاریم.مثل این.

پنجمین کفش اسپورت از اون باکلاس هست که همیشه دوست داشتم یدونه داشته باشم😍

و ششمیش که هنوز نخریدم یدونه جاکلیدی هست که می‌خوام بخرم اما نمیدونم کدومو بخرم عکساشو میزارم نظر بدین هر کدوم که رای هاش زیاد شد درباره اون بیشتر فکر میکنم.

من خودم ۳ و ۴ رو خیلی دوست دارم.

مطلب بعدی اینه که سه تا تابلو زدم ببینید چطوره؟

سومیش هم پازل هست .​​​

و جمعه هم تولد مامی هستش که برای اونم پست میزارم.

تولدت هپی مامی💖🌸

خب دیگه ادیوس(یعنی خدافظ به اسپانیایی)

پ.ن: از همه تشکر میکنم به خاطر همراهی که میکنن و دنبالمون میکنن .🙏😃

پسندها (7)

نظرات (12)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
15 شهریور 00 17:49
خريدات مبااااااركككك
دباره سركليدي هم بايد بگم كه سومي خيلي كيوتههههه
تابلو ها هم قيشنگن
تولد ماميت هم پيشاپيش هپي
 
✿•selva•✿
پاسخ
تنک یو هانی💖🌸
به نظر منمممم😃
ممنون
HelenHelen
15 شهریور 00 17:58
🤩چقد قشنگن مبارکت باشه عزیزم🌼
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی💖
آبجی مهناآبجی مهنا
15 شهریور 00 18:19
به نظرم ۴ «همون که طرح هرماینی هست»
✿•selva•✿
پاسخ
به نظر منم ۴ هم قشنگه
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
15 شهریور 00 18:42
چه کیووت دلتو به حضوری سدن مدرسه ها خوش نکن
بخدا تکلیف ما طفل معصوما که دوساله شکل و روی مدرسرو ندیدیم معلوم نیست
✿•selva•✿
پاسخ
اره والله مدرسه ما هم غیر دولتی تا ساعت ۴ ظهر تو مدرسه می&zwnjمونیم😑
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
15 شهریور 00 19:10
گلم کجا زندگی میکنین چه شهری چه منطقه ای من تهران و قنات کوثر کوی گلستان
معمو&zwnjلا از پاساژ سیوان ایران مال و پاساژ پارسیان و اینا خرید میکنم
و برای لوازم تحریرم از شهر کتاب شهرک امید که عالیه وسیله هاش
✿•selva•✿
پاسخ
منم تبریز.گلشهر
منم معمولا از سفیر دانش و بهارستان و دیجیکالا و لارا خرید میکنم

15 شهریور 00 19:49
عرررر برج ایفل🙂👐🏻
✿•selva•✿
پاسخ
😁😍
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
15 شهریور 00 19:55
خیلی قشنگ بودن
✿•selva•✿
پاسخ
ممنون.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
15 شهریور 00 23:48
خریدات مبارک عزیزم به شادی استفاده کنی ازشون
تولد مامانت هم پیشاپیش مبارک 
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی عزیزم❤️
خیلی ممنون زهرا جونم❤️😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 شهریور 00 10:53
مبارکت باشه سلوا جونم😘😍
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی مبینا جونم❤️❤️
سایهسایه
16 شهریور 00 19:57
باسلام
بسیار بسیار زیبا و دلنشین بودند 
به نظرم ۴
مبارکتون باشه همیشه به خوشی
به پست جدید بنده هم سر بزنید
در پناه حق باشید 🌺
✿•selva•✿
پاسخ
سلام.
ممنونم❤️
حتما سر میزنم❤️😍
سایهسایه
16 شهریور 00 19:58
درضمن اگه میخوای توی چشم باشه ۳
​​​​​​درپناه خداوند متعال باشید🌺
✿•selva•✿
پاسخ
ممنونم❤️😍
و همچنین❤️😍
نگیننگین
23 شهریور 00 17:15
خیلی خریدات قشنگن،مبارکه😘
به نظر من جا سوییچی ۳ خیلی قشنگ تره، چون یونیکورنه😎🦄
✿•selva•✿
پاسخ
ممنونم.❤️
به نظر منم❤️