𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

خاطرات امروزم

1399/4/13 21:54
176 بازدید
اشتراک گذاری

خاطرات امروزم این بازم باغ بود.

ولی اگه نمیرفتم حیف نیشد.

چون 

ببینید.

بچه ها!

فقط یه چیزی .

اون سگ اونجا چیه.

اون بغل گردنشو با موبایل فوتوشاپ کردم اونجوری در اومد.

وای من این سگ نا نازو خیلی میدوستم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

وااییییییییی!

😍😍😍😍😍😍😍

خیلی خیلی شلوغه.

اون قدر میدوستمش که کم مونده براش وب باز کنم.

😐😂😂😂

کلا خیلی دوسش میدارمممممممممممممم.

فردا یدونه هم ازش عکس میگیرم میزارم😉😉

😅😅😄😁

خوب و الان برگشتیم.

اونقدر رفتیم باغ که کم مونده برا اونم وب باز کنم😂😂😂😂😂😂😂😂

وااییی.

دلم برا وب تنگیده.

خوب حالا هر چی.

بچه ها!

من این روزا عاشق مینیون ها شدم😂😂😀

شما چیکارا میکنید.

تو کامنت فقط .

بای!

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سلوا
13 تیر 99 22:07
 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 تیر 99 15:40
خوش بگذره
✿•selva•✿
پاسخ
ممنون زهرا جون
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
14 تیر 99 19:13
سلام دنبال شدی اگر می شه دنبال کن مرسی ازت
✿•selva•✿
پاسخ
باشه
ملینا
16 تیر 99 0:14
معنی اسمت چیه گلم نمیفهمم
✿•selva•✿
پاسخ
مایه ی تسلی و ارامش