𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸، تا این لحظه: 4 سال و 23 روز سن داره

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

برای نیلا جان

1399/6/3 20:25
206 بازدید
اشتراک گذاری
نیلا جان بفرما جواب مدیا به شما
بهش بگو:
نیلا جون خیلی دلم برات تنگ شده
هیییییییچ وقت فراموشت نمیکنم دختر مهربون
دلم برای وب پرنسسیت تنگ شده🥺برای دعوا هامون با پانی،قهر و ٱشتیامون،بحثامون تو نی‌نی گپ،برای تو،برای پانی،برای همه
پسندها (6)

نظرات (3)


3 شهریور 99 21:51
مدیااااا دلم میخواد بغلت کنم اونم از نوع نی نی وبلاگیش ولی نیستی😭
من مانده ام تهنای تهنا ( اره جان خودم😂) 
چرا رفتی چرااااا من بی قرارمممممم!!!! 
به قول فرانک : بچه دو دییقه جدی باش!😂 سعی میکنم تا حدی که میتونم جدی باشم😁
مدیا یه بارم خواستیم بریم دیزنی لند نیومدی باهامون بعد ما گفتیم : باز مارو کاشتی رفتی! تنها گزاشتی رفتی!
😂😂
اینو کامل بهش بگو سلوا بگو جواب بده وگرنه میکشمش! ( حالا چجوری؟اونشو خودمم هنوز نمیدونم!😂)
✿•selva•✿
پاسخ
شعرشو خوب خوندی
حتما میگمـ😂

4 شهریور 99 17:06
مدیا چیه سلوا جان ؟
 
✿•selva•✿
پاسخ
مدیا یه دوستی بود که بعد ها با نازنین زهرا دعوا کردیم و به خاطر ن.ز از نی نی وبلاگ اخراج شد و رفت متاسفانه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
5 شهریور 99 11:13
مديا...😭
نيلا...😭
عمو ارش...😭
اردين و اوينا كوچولو...😭
اناهل...😭
نيلا...😭
✿•selva•✿
پاسخ
یدونه خنگول اومد گفت بابا مدیا چیه اناهل تو اوله😐
کاشکی برگردن
به پست مدیاااااااااااااااااااااا نگاه کن