𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸، تا این لحظه: 4 سال و 18 روز سن داره

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

(عنوان خاصی در ذهنم نیس)

1403/2/9 22:27
101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

چطورین

(هم اکنون پیس وضعده خوابم میاد)

خب اینروزا خیلی زود دارع میگذره و احساس میکنم نمیتونم لذت کافی رو ببرم از زندگی.  خب

فردا پایش داریم(من بیخیال) و پس فردا اردوووووو

یسسسسسسسس

بعدش روز سمپاد میبرن رستوراننننن

حیح

هعی

هیچی تموم شد همینقدر کم

بعدشششش

امتحانات شروع میشه

بعدش

هیچی

نخودچی

حیح(چقدر بانمکم من:/)

هساد دا تموم شد 

تا مطالب اموزنده بعدی فعلا خداحافظ

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سایهسایه
10 اردیبهشت 03 0:46
به نام خدا پایش نخوندم
امتحان نهایی ام دارم (کشوری هم هست)
مشقای ریاضیمم مونده 
سه شنبه هم میرم اردو
گیشگیری گیرین ماشالله
✿•selva•✿
پاسخ
اصن بیخیالی توی ما موج میزنه😔😂😭
آویناآوینا
10 اردیبهشت 03 6:16
خوش بگذره
✿•selva•✿
پاسخ
ممنون❤
🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳
10 اردیبهشت 03 15:31
دقیقا برای منم روزا تکراری شده و امسال بهار طبق انتظاراتی که من داشتم پیش نمیره😭😭😂
.
واقعا هِساد دا😭😂
✿•selva•✿
پاسخ
عاره دقیقا😔😂
𝓼𝓸𝓱𝓪𝓼𝓸𝓱𝓪
10 اردیبهشت 03 19:55
عهه ما امروز پایش داشتیم
خیلی ریاضیش مزخرف بود 😐🗿
ولی روز سمپاد ما رو هیچ جا نمی برن🥲
✿•selva•✿
پاسخ
عاره به خصوص اون سوال استعداد تحصیلیش.🙄
اشکالی نداره برا ما هم کوفتمون شد😔😂