𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸، تا این لحظه: 4 سال و 2 روز سن داره

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

کــلــاســ... انــلــایــنــ🙋‍♀️:)

1400/7/26 9:00
377 بازدید
اشتراک گذاری

من امده ام وای وای👋

چطورین😃

خب من خیلی بدم و تو دپرسم☹

خب الان همه چیرو توضیح میدم...

۱) از این به بعد شنبه و پنجشنبه ها از ساعت ۷ الی۵ یا نمیدونم ساعت چند کلاس داریم☹ به قول ترکیه ای ها bu bir felaket و کلا ۳ تا زنگ تفریح داریم😐

۲) چهارشنبه ها ساعت ۷ الی ۹ و نیم امتحان حضوری داریم و بعدش از ۱۱ تا ۱۴.۵۰ کلاس داریم😐

و اما خبر خوش:

توی طول هفته توی ۳ روز یک در میان زنگ تفریح ۵۰ دقیقه ای داریم که الان توی اون فرصت دارم این پسا رو مینویسم😁

خب دیگه چی بگم؟؟؟؟

اینم برنامه کلاسیمونه:

خب فکر نکنم دیگه چیزی برای گفتن داشته باشم.

بای🙂👋

پسندها (11)

نظرات (13)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
26 مهر 00 11:58
موفق باشیییی سلوا جون
راستی امسال کلاس ششمی دیگه درسته؟
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی زهرا جون🥰
نه عزیزم پنجم هستم🥰
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
26 مهر 00 12:11
چراااااا انقدر زنگ هاتون زیادههههع
✿•selva•✿
پاسخ
کلا تا ساعت ۲ هستیم دیگه☹
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
26 مهر 00 15:59
آها خب خوبه😐
کلاس پنجم؟
ما الان از ۷:۵۵ تا ۱:۳۰ هستیم
من فکر کردم میگی همیشه تا ساعت ۵ کلاس داری با دقت بیشتر خوندم فهمیدم
✿•selva•✿
پاسخ
 البته ماله ما رو هم امروز تغییر دادن کردن ۱.۳۰ 
نه فقط شنبه و پنجشنبه ها☹
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 مهر 00 19:22
موفق باشی😍
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی مبینا جونم😘
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
26 مهر 00 20:31
خب دیگه مث ماعین😐😂😐😐😐
غیردولتی؟
✿•selva•✿
پاسخ
yes!😁

27 مهر 00 11:49
اع ما هم غیر دولتی هستیم 😃
✿•selva•✿
پاسخ
چه خوب😀

27 مهر 00 11:49
چه خوبه برنامه ریزی میکنی من پنجم رو بیخیال بودم حالا ششم که تیزهوشان هستش دست به کار شدم😄💕
✿•selva•✿
پاسخ
😍😁

29 مهر 00 12:45
موفق باشی سلوا جون❤
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی عزیزم❤
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
30 مهر 00 2:08
تو می تونی😉
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی🥰🌹
نرگسنرگس
30 مهر 00 13:33
موفق باشی...
✿•selva•✿
پاسخ
متشکرم🌹
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
1 آبان 00 19:32
به این میگی زنگ های زیاد 
من برای ما ۷زنگه
من ششمم
چطور با اسکای روم میسازی خیلی مزخرفه
✿•selva•✿
پاسخ
چی بگم دیگه😑
اره اسکای روم بعضی وقتا قطع میشه اما دیگه باید تحمل کنیم
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
1 آبان 00 19:33
مدرست چیه برای من سرای دانش الغدیره
✿•selva•✿
پاسخ
غ دولتی عترت
سایهسایه
12 آبان 00 21:02
من آمده ام
بابام میگه 
من آمده ام گوم گوم😁