𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸، تا این لحظه: 4 سال و 1 روز سن داره

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

💃🤪ســ...ــینما رفــتنــ...🤪💃

1400/9/19 16:08
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام من پس از سه ماه باز گشتم.(شهر رو چراغون کنید ستاره بارون کنید...)😁😂

خب ما سه شنبه(16 اذر) رفتیم به پردیس سینمایی لاله پارک تبریز .فیلم دینامیت🌈😍

خیلی خوش گذشت و همه عکسا و همه اتفاقا رو به ترتیب براتون تعریف میکنم😁

سه شنبه ها مثل اینکه قیمت ها نصف قیمت اصلی میشه و ما هم سه شنبه (شب قبل امتحان حضوریم) رفتیم.

الان میگین وقتی امتحان داشتی چرا رفتی؟

من این هفته تمام درسامو قبل از سه شنبه خوندم و تموم کردم و بعد رفتیم.

بقیه روز ها بلیت 30 ت هست تو تبریز برای یک نفر ولی تو سه شنبه ها 16 ت هستش.

از دوشنبه بلیت هارو گرفتیم چون ترسیدیم جا نمونه.

من و دخترخالم و خواهرم رفته بودیم.

بعدش وقتی رسیدیم لاله پارک زود رفتیم از ط پایین چیپس و پفک خریدیم و بعد اومدیم😁

ولی اول باید منتظر میموندیم سالن سوم فیلمش تموم شه .چون دو تا سالن هم زمان فک کنم نمیتونن فیلم پخش کنن😑

و منم نشستم عکس گرفتم😁

این ویو سینما هستش.

اینجا هم خود سینما🥰

بعدش گذاشتن و رفتیم سالن دو.

که یه اقایی بود که بلیت ها رو نگاه میکرد و چک میکرد که همه سر جاشون بشینن😁

خیلی باکلاسهههههههههه😢😢😢😢😢

هیچی دیگه همه ی جاها هم پر شد😑😂

بعدش فیلم شروع شد و خیلی اهنگ شادی داشت🥺

فیلم خوبی بود و به شدتتتتت پیشنهاد میکنم😊

بعدش رفتیم یه دوری زدیم و رفتیم ط بالا که یدونه چیزی بخوریم🤪

که سه تا هات چاکلت(شکلات داغ) سفارش دادیم😃

که همین قدر بود.

روزتون خوش❤❤

پ.ن:۴ روز دیگه تولدمه🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪

پسندها (10)

نظرات (14)

سایهسایه
19 آذر 00 16:55
خیلی خوش بگذره 😍😍
سایهههه رفت🥺🥺🥺🥺🥺🥺
وبمو الکی الکی درخواست حذف دادم😱😱😱😱
به مدیریت ۷۰۰۰ تا تلگراف زدم نبنده 🥲🥲🥲
دعا کن نبنده 🤔🥲🥲🥲🥲
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی❤
ایشالله پاک نشه😢

19 آذر 00 17:04
تولدت پیشاپیش مبارکککک 💛
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی❤

19 آذر 00 17:55
همیشه خوش باشی کیوتم^^
تولدتم مبارک باشهه
۱۲۰ ساله بشیییییی... نه اصلا ۴۹۶۴۲۲۶۷۸۵۵۹۰ سال عمر کنیییییی😍❣

پ.ن: قول بده تا اون موقع که ۴۹۶۴۲۲۶۷۸۵۵۹۰ سالت شد پست بزاری من بیام بخونم😐💕
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی عزیزکممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم😍(((((((((((((((((((((((((((:
چشمممممممممممممممممممممممممممممممممم😍

19 آذر 00 19:34
😃💕وبت یکی از وبلاگ های مورد علاقمه با اینکه زیاد نمیشناسمت🙂❤
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری🥺❤
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 آذر 00 22:15
خوش برگشتی سلوا جون.
تولدت پیشاپیش مبااارککک
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی زهرا جون😍
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
20 آذر 00 8:40
خیلی هم عالی موفق باشی زیبا
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی عزیزم😘
سایهسایه
20 آذر 00 14:45
شبیه یکی از همکلاسی های منی خیلیییی زیاد😁😁😁
✿•selva•✿
پاسخ
واقعا!!!!1
توی کدوم مدرسه میخونی؟😀

20 آذر 00 15:35
سلامممم 
✿•selva•✿
پاسخ
سلامممممممممم😍

20 آذر 00 15:36
همیشه به خوشی💕😍
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی عزیزم😘

20 آذر 00 15:36
تولدت مبارک💞❤️
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی عزیزم😍
سایهسایه
2 دی 00 11:10
وای چقدر ناز و کیوت🤩😍
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی
سایهسایه
14 دی 00 20:21
سلوا هر پنج قرن یبار پست میزاره میزاره و میره تا پنج قرن بعد😐
✿•selva•✿
پاسخ
😅😂
سایهسایه
14 دی 00 20:21
من دبیرستانم😁
✿•selva•✿
پاسخ
موفق باشی😍
سایهسایه
26 دی 01 17:57
سلوا من همون سایه م ها🥲🥲
✿•selva•✿
پاسخ
میدونم عزیزم یادمه❤️