𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸4 سالگیت مبارک

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

من بازم اومدم:)

1402/7/13 15:12
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام !

خب من بازم نبودم و بازم به مدت یک روز اومدم

راستش به خاطر بیکاری اومدم

خوب خبرهای جدیدی دارم

بابابزرگ عزیزم 30 مرداد فوت کرد 🖤

خدا رحمتش کنه

که تا چهلم درگیر اون بودیم

حالا مدرسه ها باز شدهههههههههه

و واقعا نمیدونم چرا ولی سخته هفتم

به خصوص علومش

که کتاب نه ولی مطالب اضافی که میگن بسی سخته

و هیچی

واقعا هیچی

بای

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)


13 مهر 02 15:19
سلام
ناراحت شدم بابابزرگت فوت کرده. خدا رحمتش کنه
راستی تو اهل تبریز هستی!؟ چون تو پست قبلی نوشته بودی از ناحیه 4 تبریز قبول شدی، واسه همون گفتم بپرسم، آخه منم تبریزی هستم.
آره هفتم یکم علومش پیچیده هستش خیلیا اینو میگن
✿•selva•✿
پاسخ
سلام مرسی عزیزم خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه
اره تبریزی ام پس همشهری شدیم😁
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 مهر 02 18:24
سلام سلوا جون
خدا بابا بزرگت رو بیامرزه انشالله غم آخرتون باشه
عزیزممم کلاس چندمی الان؟ هفتمی یا ششم؟
✿•selva•✿
پاسخ
سلام زهرا جونم😍
مرسی گلم خدا رفتکان شما رو هم رحمت کنه🖤
عزیزم من الان کلاس هفتمم❤️
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
13 مهر 02 19:43
خدا رحمتشون کنه منم پدربزرگم ۳ مرداد فوت کرد.😭😭
✿•selva•✿
پاسخ
خدا پدربزرگ شما رو هم رحمت کنه😔
سایهسایه
13 مهر 02 21:03
موفق باشی 🙃❤️
سلوای من کی بزرگ شدی تو؟؟ بیا باهم بریم تو برو همون دخترک کوچیکی باش که ذوق استند گوشی اش که جدیدا سفارش داده بود بشو...منم همونی که هرروز هری پاتر نگاه میکر یک دستش گوگل که سرچ کنه . اونیکی دستش کتاب که ببینه کجا ی فیلم  از کتاب جا افتاده یا عوض شده .....کی ما بزرگ شدیم ؟؟؟من هنوز وبلاگم ۳۴ تایی بود !!! وای کی همتون بزرگ شدید؟
البته که منم بزرگ شدم از اون نوه ی پدربزرگ شدم سایه و همون سایه شد یک ورژنی از خودش بهتر از همیشه تا همیشه 🙃🙃🌸🙃🙃🌸🙃
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی گلم و همچنین😘
راستش واقعا زمان خیلی زود میگذره و ادم وقتی واقعا یادش میفته گریش میگیره🙂 وایی یادته اون استند گوشیو؟ هنوزم دارمش😂
الان دوسال بعدم میگیم وای ما کی بزرگ شدیم سایه؟🙂
mahsamahsa
13 مهر 02 21:27
سلام عزیزم خدا پدر بزرگتون رو رحمت کنه
انشالله تو درسهات هم موفق باشی
✿•selva•✿
پاسخ
سلام ممنونم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.
ممنون انشالله شما هم در زندگی همیشه موفق باشین🌹
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
26 مهر 02 14:54
عزیزم به سلامتی
موفق باشی ایشالا
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی عزیزم
ایشالله تو هم همیشه موفق باشی گلم😘