𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸4 سالگیت مبارک

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

این روزای من:)

1402/8/12 20:39
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیکم

(توی هر پست هر دفعه میگم میرم ولی بازم برمیگردم)

خب این روزای من چطوری میگذره خواستم بهتون بگم

امروز باغ بودیم و من المپیاد یا کارسوق ژنتیک یا هر چی خب امتحانشو دادم 

بعدش دیروز رفتم از لارا به مناسبت تولدم بافت گرفتن خانواده ی گلم

(تولدم 23 اذره)

بعدشششششششش

رفتم گروه مدرسه و دیدیم گذاشتن که تیزهوشان نهم به دهم که برا همه اجباری بود لغو شده خدا رو شکر

بعدشششششش

فردا امتحان ریاضی دارم

پرسش پیام دارم

پسفردا برا کار و فناوری باید با پایتون کار کنم بعدش اسکرینشو بفرستم برا معلممون

وای خسته شدم

باید زیست بخونم بازم

شیمی بخونم

بعدشششششش

دیگ یادم نمیاد

عربی باید بخونم برا دوشنبه

اجتماعی باید بخونم برا دوشنبه

هوفففف

مدرسمون گفته شما رو میبریم کوه پیمایی به عینالی بعدش گفته کلاس شما رو نمیبریم :/

فک کنم تموم شد گفتنی هام

خب

شبتون بخیر

بای

پسندها (3)

نظرات (1)

سایهسایه
6 دی 02 14:19
من پارسال رفتم استان تو کارسوق ژنتیک
✿•selva•✿
پاسخ
عهه افرین😀