𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸، تا این لحظه: 4 سال و 11 روز سن داره

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

مــــــن مــــیرمـ💔🥀

1400/3/22 22:32
717 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

من دارم یرم دیگه.

چون واقعا اینجا عدالتی وجود نداره.

همه هر جور خواستن رفتار میکنن.

واقعا وقتی به این فضای نی نی وبلاگ نگاه میکنم گریم میگیره.

به قول اناهل ، واقعا فضای نی نی وبلاگ عوض شده.

نه،هیچکس برام کار بدی انجام نداده.

فقط من دارم هر چی تو ذهنمه رو خالی میکنم.

💔Goodbye💔

پسندها (16)

نظرات (10)


22 خرداد 00 22:39
واااا کجا سلوا جون؟!!
باش تروخدا
منم همین فکرو میکنم
ولی به بقیه چیکار داری
خودت باش و خودت و خاطراتتو ثبت کن. عزیزدلم
منم دلم از یک نفر توی نی نی وبلاگ واقعا گرفته😭هی بروش. نمیارم باهاش با احترام برخورد میکنم. باز بهم یک طوری با احترام برخورد میکنه. 
باز یکم بد😐
​​​​
✿•selva•✿
پاسخ
افرین😍
برگشتم عزیزم😍
***asal******asal***
22 خرداد 00 22:46
وای سلوا چرا اخه؟
✿•selva•✿
پاسخ
فضای نی نی وبلاگ واقعا عوض شده.انسان رو ناراحت میکنه
***asal******asal***
22 خرداد 00 22:47
اره عوض شده یه جوری شده
من از اواخر بهمن ماه نود و نه اینجام
 
✿•selva•✿
پاسخ
اره😔

22 خرداد 00 22:55
سلام عزیزم چی شده مگه؟
✿•selva•✿
پاسخ
نه عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 خرداد 00 0:07
کسی بهت چیزی گفته قشنگم؟؟🥺🥺
✿•selva•✿
پاسخ
نه عزیزم.فقط فضای نی نی بلاگ واقعا عوض شده😔
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 خرداد 00 10:01
نرو سلوا جون اگه توام بری که از بچه های قدیمی نی نی وبلاگ کسی نمیمونه زیاد😔 
✿•selva•✿
پاسخ
برگشتمز زهرا جون😘
SujinSujin
23 خرداد 00 15:32
وا آخه چرا عزیزم😔🤔
من یک چیزی بهت میگم ولی نمیدونم تو هم مثل منی یا نه😊من خودم به شخصه فقط برای اینکه خاطراتمو بنویسم تا بزرگ شدم ببینم چه بچه ای بودم و چه خانمی شدم نی نی وبلاگ دارم نه به حرف های دیگران و بدی های نی نی وبلاگ😊
✿•selva•✿
پاسخ
برگشتم عزیزم😘
AvaAva
24 خرداد 00 17:59
خداحافظ💔😔 دلمون برات تنگ می شه

27 خرداد 00 17:21
🌹🌹🌹واییییی خوشحالم که برگشتی گلم! امیدوارم حرفای دیگران برات هیچی. نباشه منم از همشون دلخورم اما فقط برای من ثبت خاطره مهمه بقیه ب کنار💜💜💜💜💜💜💜💜💜😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
✿•selva•✿
پاسخ
مرسیییییییییییی😍
سایهسایه
6 شهریور 01 20:34
پس از قدیما بی عدالتی اینجا بوده...