𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆𝖘𝖊𝖑𝖛𝖆، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿✿𝓼𝓪𝓶𝓲𝓷✿، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
🌸وبلاگ خوشگلم🌸🌸وبلاگ خوشگلم🌸، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

🍁🍂دنـــــیا ـے پـــــاییزـے مـــن 🍁🍂

🤪👂^_^ســوراخ گــوش...^_^🤪👂

1400/5/4 22:47
653 بازدید
اشتراک گذاری

🌈🌼بسم الله الرحمان الرحیم🌼🌈

🩰امروز من خیلی به مامانی اصرار کردم که بریم یدونه دیگه گوشمو سوراخ کنیم.🩰

🩰بعد مامی گفت که درساتو بخون بعدش باشه🩰

✨من زود (ساعت 7) درسامو تموم کردم و با مامی رفتیم کلینیک✨

🤪مامی که داشت نوبت میگرفت من داشتم اشهد میخوندم(همون اشهد ان لا اله الا الله...) و یکی یکی به ترتیب انواع سکته های قلبی رو رد می کردم..🤪

👻بعدش که نوبت به ما رسید من رفتم به برزخ(بین بهشت و جهنم) یه سلام رسوندم برگشتم👻

بعدش که رفتیم تو اول گوشم رو ضد عفونی کردن و بعدش بی حس زدن و بعدش هم علامت و گذاشتن و بعدش:

.

.

.

🦄هنگام سوراخ کردن وش با تفنگ من رفتم به بهشت به پیامبران سلام رسوندم اومدم...🦄

😕بعدش توی اون یکی گوشم یک اتفاق بعد افتاد😕

😳تفنگ گیر کرد تو گوشم😳

😣به خاطر همون اون یکی گوشم یعنی گوش سمت چپم کمی کج در اومد 😣

😁اما تو بچگی بازم این اتفاق افتاده بود😁

😂الان اگه حال گوشم رو بپرسین خیلی بده حالم😂

😅چون واقعا درد میکنه😅

🤩و یدونه هم گوشواره ضد حساسیت گذاشتن🤩

اینم عکس گوشم:

بای

خاطراتــــ👑ــ تابستانیـــــــ🌻ــــــــــ + تولد مامانمــــــ , هـــــــــــ🌈ـــــــــپـے لنـــــ🤸‍♀️ـــــــــــــد , حــــــ🐾ـــــــــــیواناتـــــــــــ🐾ــــــ , خوشـــــــــ🐞ــــــــ گذرونــــــــ💃ـــــــــے , خواهــــــــــــر قشــــــــــــنگمــــــ💟 , دختـــرونــــــه👸 , مـــ🙋‍♀️ـــدرسهـ ے انـــلـــایـــنـــ👑 , پـــــــــــ👸ـــــــرنســــــــــسـے , چــــــــــــــ(✿◕‿◕✿)ـــــــــالــــــــــــش , 🏰دیــــــــــــــــزنـے لـــــــــند👸 , 🌈🌸انـــــــــــــــدکے سرگرمے 🎀🌈 , 🌳💚طــ^_~ــبیعـــــت💚🌳 , 🧳😎مــــــسافــــ^_^ــرت😎🧳 , ✨🌈خـــــ🌼ـانــــوانده ✨🌈 , 🤸‍♀️🌈ورزشـــ یــڪ روز ســـــــــــحر امـــــــــیز🤸‍♀️🌈 , 💅💃مــــ🌈ـــناسبـــت هــــــــــا💃💅 , 📚📕📗📘ڪتابـ خـــونـــــــــــــدن📚📕📗📘 , هـــــــنـ👩‍🎨ـــر پـــــرنــــسسـ ســselvaـــــلوا🌈 , وبـــــــلاگمـــــــ🎈 , ســـ🐶ــگمـ⁦◉‿◉⁩ , 💚🌳بـــــاغمــ💚ــــون🌳💚
پسندها (15)

نظرات (14)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 مرداد 00 23:05
ایشالا زود زود خوب میشی سلوا جونم💜
 
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی زهرا جونم❤️❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 مرداد 00 23:08
منم وقتی گوشمو سوراخ کردم 6 سالم بود اونقدر گریه کردم که نگوووووو🤣😀
✿•selva•✿
پاسخ
من خودم موقع سوراخ کردن گوش گریم میومد اما خیلی درد نگرفت❤️❤️❤️😘

4 مرداد 00 23:51
مبارکت😍
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی❤️❤️

4 مرداد 00 23:52
باشه😍😍😍✨✨💕💕💕👑👑👑👑💝💝💝💝🌸🌸🌸🌸
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی❤️😘
SujinSujin
4 مرداد 00 23:56
وای عزیزم مبارکت باشه😍
راستش منم خیلی دوست دارم سه تا سوراخ دیگه هم بکنم گوشم ولی از دردش خیلی میترسم😖
شما سوراخ کردین دردش چقدر بود؟🤔
به هر حال مبارکت باشه قشنگم😇
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی عزیزم❤️
نه اصلا هنگام سوراخ کردن درد نکرد چون خودشون بی حس کننده میزنم درد نمیکنه اما بعد از نیم ساعت کمی درد می&zwnjکنه ولی بدیش اینکه ۵یا ۴ روز بعدش شاید کمی عفونت کنه.😁
مرسی❤️😍
 

5 مرداد 00 0:16
واییی چ&zwnjکیوت انشاءالله زود تر دردش کم میشه ☺🎀
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی😘❤️

5 مرداد 00 11:57
مبااارکت باشه🥰💖
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی😘
زهرازهرا
5 مرداد 00 15:41
😍
ثمین صغیریثمین صغیری
5 مرداد 00 15:45
😘😘😍😍😍
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
8 مرداد 00 11:02
مبارک باشه ❤️
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی نوشین جون❤️😘

10 مرداد 00 14:40
مبارکت باشه 💜😍 ..
راستی سوراخ کردن گوش درد داره ؟ آخه منم میخوام تو همین هفته گوشمو سوراخ کنم❤
✿•selva•✿
پاسخ
مرسی .
نه اصلا حس نمیکنی فقط صدای تفنگ کمی استرس وارد میکنه😘
نرگسنرگس
10 مرداد 00 19:03
ما شما رو با افتخار دنبال کردیم ، لطفا بهمون سر بزنید و دنبالمون کنید.
✿•selva•✿
پاسخ
سلام متشکرم.حتما!

11 مرداد 00 11:52
میشه ب وبلاکم سر بزنید 
✿•selva•✿
پاسخ
حتما!
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
26 مرداد 00 14:06
اي وايييي سلوا جان 
منم میترسمممم🧐😖😖
تاز سوراخ گوش اوچولولو موچولو من 
كه هچي رد نميشه  داره بسته ميشه
✿•selva•✿
پاسخ
وای پانیسا جون چه بد😔